FOTOS DE FAMÍLIA
Michael Douglas i Catherine Zeta-Jones celebren la graduació de la seva filla
Carys, la filla petita de la parella d’actors, ha finalitzat els seus estudis de Batxillerat

Michael Douglas i Catherine Zeta-Jones han celebrat aquest dissabte la graduació de la seva filla Carys, que el 21 d’abril passat va fer 18 anys. L’actriu ha compartit diverses fotos en el seu compte d’Instagram i en una apareix la jove acabada de graduar en braços del seu germà Dylan, de 20 anys.
En una altra de les fotos: pare i fill als costats deixen Catherine i Carys al mig. «Amb honors pel seu Batxillerat Internacional», ha escrit la feliç mare. Mentre que Douglas ha publicat una sèrie d’imatges amb què ha felicitat la petita de casa i els seus companys: «¡La teva mare i jo estem molt orgullosos de tu! ¡T’estimem molt i estem molt emocionats pel teu futur ja que el millor està per venir! ❤️ el papa», ha escrit el protagonista de ‘La guerra dels Rose’.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Catalunya Media City Salvador Illa presenta el ‘hub’ audiovisual Catalunya Media City a les Tres Xemeneies
- Crisi transatlàntica ¿Per què el Vell Continent és tan important per als EUA? Desmuntant el mite de l’Europa parasitària de Trump
- Apunts polítics de la setmana El kit de supervivència de Salvador Illa