XARXA INTERNACIONAL D’ESTAFADORS
José Luis Moreno passa la nit al calabós a l’espera de ser posat a disposició judicial
El registre de la seva propietat es va prolongar durant 11 hores i les forces de seguretat van obtenir documentació i material informàtic
En els registres va participar també la unitat canina, gossos ensinistrats en la recerca de diners

José Luis Moreno ha passat la nit als calabossos de la Comissaria madrilenya de Moratalaz a l’espera que aquest dijous sigui posat a disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, han informat a Efe fonts policials.
El productor va ser detingut aquest dimarts juntament amb 52 persones més en la denominada operació Titella per la qual s’ha desmantellat una xarxa internacional d’estafadors que comptaven amb més de 700 societats mercantils amb les quals suposadament van defraudar més de 50 milions d’euros.
Està previst que Moreno sigui traslladat davant el jutge Ismael Moreno, encarregat de la investigació. El madrileny, de 74 anys, va ser detingut poc després de les vuit del matí d’aquest dimarts a la seva vivenda de la urbanització Monte Encinas de Boadilla del Monte (Madrid).
El registre de la seva propietat es va prolongar durant 11 hores i les forces de seguretat van obtenir documentació i material informàtic. També hi van participar gossos ensinistrats en la recerca de diners.
Entorn de les set de la tarda, Moreno, acompanyat per una desena de vehicles policials, va ser traslladat a una de les seus de la seva productora a la localitat madrilenya de Moraleja de Enmedio.
Notícies relacionadesEn aquest enclavament els agents també van realitzar un registre de les instal·lacions per buscar proves. Ja de matinada els investigadors es van desplaçar fins a una altra de les oficines de l’empresari al carrer de Serrano de Madrid. Una vegada acabats els registres, Moreno va ser traslladat fins a les instal·lacions policials de Moratalaz, on esperarà fins a passar a disposició judicial.
Aquesta operació, liderada pels agents de la Unitat de Delinqüència Econòmica i Fiscal de la Brigada de Madrid de la Policia Nacional, en col·laboració amb la Guàrdia Civil, va acabar amb la detenció de 53 persones d’aquesta xarxa en diferents províncies d’Espanya com Madrid, Barcelona, Múrcia, València i Alacant.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
-
Ofert per
- Enrique Vila-Matas, escriptor: "Els rars, els que es distancien del temps, són els que s’han mantingut"
- Consell de Ministres El Govern planteja "avançar" en el projecte europeu en favor de la seguretat
- La nova geopolítica Amèrica contra el món
- Terratrèmol Tailàndia investiga el constructor xinès de l’edifici esfondrat
- Tensions aliades La primera ministra danesa visita Groenlàndia després de fer-ho Vance