Cop de sort
María José Campanario guanya el seu litigi a Facebook
La dona de Jesulín de Ubrique va denunciar l’esmentada xarxa social fa dos anys, després de rebre continguts que ella va considerar injuriosos

Sembla que María José Campanario acabarà pletòrica l’any. A més de la notícia del seu embaràs, la dona de Jesulín de Ubrique acaba de guanyar una batalla a Facebook.
L’odontòloga va denunciar l’esmentada xarxa social fa dos anys, després de rebre continguts que ella va considerar injuriosos.
Al principi, Campanario va fer la seva petició de manera extrajudicial, però Facebook es va mostrar reticent a eliminar el contingut, al·legant que «no podia traslladar dades privades i/o confidencials d’un usuari». Després de la resposta, va decidir tramitar una denúncia per sol·licitar que els ‘posts’ fossin esborrats.
.
Finalment, Campanario ha aconseguit que la plataforma esborrés les publicacions sense necessitat d’anar a judici. Segons ‘El Confidencial’, les dues parts estaven citades en un judici que estava previst per al 13 de juliol al Jutjat d’Instrucció número 3 de Arcos de la Frontera, a Cadis.
Notícies relacionadesSegons els seus lletrats, «els comentaris eren de molt mal gust i, a més, vulneraven l’honor de la nostra clienta a l’arribar a qüestionar fins i tot el patiment de la seva malaltia», han declarat a l’esmentat diari els advocats Mario Bonacho i Antonio González-Zapatero, encarregats de representar Campanario.
Així mateix, deien que no hi havia motius per aplicar un protocol que permetés a l’al·ludida «exercir el dret de rectificació». Ara, per sort, l’enfrontament ha arribat a la fi de la millor manera: sense arribar a judici. No ha sigut tan complicat arribar a bon port. I els advocats estan satisfets d’haver actuat, ja que «de no haver acudit a la justícia, Facebook hagués fet cas omís de les denúncies».
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu
- Pressupostos prorrogats El Govern urgeix ERC i els Comuns a avalar «ràpid» tota l’ampliació de crèdit si volen millores en habitatge i mobilitat