Amb talons i vestit de rosa
Bad Bunny marca múscul amb minifaldilla imitant Brad Pitt
El mediàtic músic de reggaeton es converteix en imatge de la firma francesa Jacquemus
Bad Bunny ha demostrat, un cop més, que s’atreveix amb tot, ja sigui amb els seus xous, estilismes, videoclips, seves sessions fotogràfiques... Segurament aquest ha sigut el motiu pel qual la firma Jacquemus, liderada per l’avantguardista dissenyador Simon Porte Jacquemus, l’ha escollit com a imatge de la seva col·lecció primavera-estiu 2022.
L’artista porto-riqueny, de 27 anys, és el protagonista de la nova i ocurrent campanya publicitària de la marca francesa, en què surt amb diferents ‘looks’ de la col·lecció Le Splash.
La reconeguda firma, que vesteix celebritats com Dua Lipa, Rihanna i Kendall Jenner, ja ha compartit a les seves xarxes socials algunes de les fotografies, fetes al carrer a Miami per Tom Kneler i Zoey Radford Scott. Entre aquestes destaca especialment la primera, on el mediàtic cantant de reggaeton apareix marcant músculs i amb un conjunt de minifaldilla rosa xiclet, mitjons blancs alts i uns ‘mules’ de taló prim de to turquesa.
Una imatge agosarada que a molts els ha recordat Brad Pitt en el famós reportatge que va protagonitzar per a la revista ‘Rolling Stone’ el 1999, en què va aparèixer rapat i amb ‘looks’ ben arriscats, ja que es va fotografiar amb diferents vestits de dona. De fet, la sessió gràfica va causar un enorme impacte a l’època.
Pel que sembla, Jacquemus ha volgut fer una picada d’ullet al popular intèrpret, que aviat podrem veure compartint pantalla amb el cantant a ‘Bullet Train’, un film d’acció que arribarà als cines el 8 d’abril.
En el tràiler de la cinta, que va sortir a la llum a finals del 2021, es pot veure com Bad Bunny lluita amb Pitt en un vagó d’un luxós tren.
De tota manera, hi ha opinions per tots els gustos. Així, altres fans de l’estrella llatina han relacionat aquesta foto amb l’enrenou que va causar amb el vídeo ‘Yo perreo sola’, en què interpreta el paper d’una ponderada i atractiva dona.
Com era d’esperar, les imatges de Benito Antonio Martínez Ocasio, més conegut com Bad Bunny, s’han fet virals, ja que es tornar a presentar com un abanderat de la moda sense etiquetes, o sigui, la roba sense gènere. Una idea compartida per molts: al costat del ‘post’ del compte oficial de Jacquemus figuren els comentaris de Ricky Martin, amb una emoticona, i la model Gabriela Berlingeri, parella de Bad Bunny, que ha escrit «¡Tota una icona de la moda!».
No és la primera vegada que el cantant sorprèn els gairebé 37 milions de seguidors que té en el seu compte d’Instagram, ja que l’octubre passat va sortir a la revista nord-americana ‘Allure’ i va tornar a demostrar que no segueix estereotips. Aquest cop portava una sèrie de dissenys de faldilles extravagants, extensions de colors als cabells i les ungles decorades amb petites fitxes de dòmino.
Notícies relacionades«Anar a comprar amb la meva mare era una de les meves coses preferides perquè em perdia a la secció de dones, mirant conjunts, colors, talls, dissenys. Però després, quan em tocava comprar roba per mi era un avorriment. Els mateixos pantalons i samarretes, pantalons i samarretes de diferents mides. ¡Les dones ho tenien tot!», va assenyalar a la publicació.
.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia