Imitador del rei del pop
El clon ‘tiktoker’ de Michael Jackson
El doble de l’estrella de ‘Thriller’ insisteix que s’assembla al cantant de forma natural i que mai ha passat per la consulta del cirurgià estètic

Té 28 anys, és britànic i es fa anomenar Fabio Jackson perquè està revolucionant les xarxes socials per la seva impressionant semblança amb Michael Jackson.
Quan era nen, solien dir-li com s’assemblava al desaparegut artista, així que va decidir acceptar-ho i adoptar l’estil del seu heroi musical. Avui, segons ha declarat a ‘Magazine D’, el confonen amb ell gairebé cada dia.
Gràcies a la seva semblança amb el rei del pop i els seus dots d’imitador, ha conquistat Tik Tok, però també una allau de detractors que l’acusen de sotmetre’s a nombroses cirurgies estètiques per assemblar-se encara més a Jackson.
No obstant, Fabio, que es declara fan incondicional de l’intèrpret de ‘Thriller’, no es cansa de repetir que no s’ha sotmès a cap cirurgia i que tampoc utilitza implants facials. «M’ho diuen molt. La gent creu que la meva cara és ‘falsa’, però aquest és el meu veritable rostre, és el meu veritable jo», insisteix.
Per demostrar que la seva semblança «és real» i que ja des de petit guardava una gran semblança amb el seu ídol, l’‘influencer’ ha publicat un vídeo en el seu compte de TikTok, @theefabiojackson, que de seguida s’ha fet viral. També ha pujat imatges de la seva infància i adolescència per convèncer el públic que la seva semblança és autèntica i que mai ha passat pel quiròfan.
El vídeo ja acumula més d’1,7 milions de visites i centenars de milers de ‘m’agrada’. Alguns fans fins i tot han arribat a afirmar que és el Michael Jackson original. «Crec que es pot assegurar que no s’assembla a Michael Jackson, Michael Jackson s’assembla a ell», ha escrit un seguidor. «Com poden veure en el meu vídeo, res ha canviat en la meva aparença. He crescut, la meva mandíbula s’ha eixamplat, les meves dents han canviat, però els meus ulls continuen sent els mateixos i, sí, encara tinc els cabells llargs com el Michael», explica Fabio, alhora que lamenta que pateix assetjament per part dels que no creuen en la seva «semblança natural».
Notícies relacionades
«Les comparacions amb el Michael les pateixo des de l’escola secundària i més tard a la universitat. Ara són cada vegada més freqüents. Vaig ser intimidat a l’escola perquè m’assemblava molt a ell. És molt complicat viure així», reconeix.
El ‘tiktoker’ britànic, que ja compta amb més de dos milions i mig de seguidors a la plataforma, ha après a moure’s igual que l’intèrpret de ‘Bad’ i ha compartit algun vídeo demostrant el seu talent com a ballarí. També sol provar com a cantant i en diverses ocasions ha sorprès els seus fans interpretant emblemàtiques cançons com ‘Earth Song’. Però Fabio triomfa sobretot amb els clips en els quals recrea fil per randa els ‘looks’ més coneguts de l’intèrpret de ‘Billie Jean’ (1988).
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Funcionaris El Govern central pacta amb els sindicats treure més places a oposició per facilitar la jubilació parcial dels empleats públics
- Mobilitat ferroviària El 24% dels 272 trens de Rodalies i Regionals estan fora de servei
- Finances Catalunya aprova la pujada de la taxa turística, però estudiarà que no s’apliqui per igual a tots els municipis
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Vandellòs presenta al·legacions contra el projecte de construcció d'un magatzem nuclear
- Integració "Pla de xoc" de 8,8 milions per impulsar els cursos de català per a adults