Dia dels enamorats
Rosalía sorprèn Rauw Alejandro amb un ocurrent regal
La intèrpret catalana ha regalat al seu noi uns calçotets, una samarreta i una dessuadora amb la seva cara

Tenint en compte que aquest dilluns és Sant Valentí, el dia dels enamorats, infinitat de parelles declaren el seu amor amb tota mena de detalls romàntics. Aquest és el cas de Rosalía i el seu nòvio, el raper porto-riqueny Rauw Alejandro.
La intèrpret de ‘Malamente’ ha aprofitat aquesta data tan assenyalada per sorprendre el seu xicot amb un original regal: uns calçotets, una samarreta i una dessuadora amb la seva cara.
Notícies relacionadesUna cosa que el cantant de trap no ha dubtat a compartir en el seu compte d’Instagram. «La meva nòvia acaba de trencar amb aquest regal. Nous calçotets favorits desbloquejats. Happy Valentine’s», ha escrit.
A més, el mediàtic reguetoner ha dedicat un romàntic missatge a la seva xicota: «De veritat que no saben com em fa riure aquesta dona, sempre troba la manera de treure’m un somriure, no importa quin dia estigui tenint. La persona més extraordinària que he conegut, la millor companya que la vida m’ha pogut regalar. Amb ella vull aprendre i continuar creixent fins que sigui un vellet amb 105 anys i tant de bo ser al seu costat a aquella edat gronxant-nos a la cadira al capdavant de casa, parlant de tot el que vam viure, de tot el que vam aconseguir, si la vida així ho vol. Sempre demano a Déu que ens cuidi de tota la maldat que hi ha al voltant de nosaltres. Però sé que tot estarà sempre bé, perquè tu ets el meu àngel, la meva llum del cel en aquest món de foscor. Jo visc per tu, jo moro per tu, jo mato per tu i els meus éssers estimats. Mai havia fet això, ¡però no importa un carall! Que s’assabenti qui em llegeixi que ets l’amor de la meva vida. T’estimo, Rosalía», conclou.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 70 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros
- Polèmica judicial Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.250 euros per la presó provisional si la seva absolució arriba a ser ferma
- El dret a morir Les sol·licituds d’eutanàsia a Catalunya augmenten un 63% en un any: ja hi ha una petició al dia