Model talismà
Winona Ryder torna a posar per a Mark Jacobs

Winona Ryder, icona dels 90, protagonitza la nova campanya glam-grunge de Marc Jacobs, després d’haver posat fa anys per al modista novaiorquès.
L’actriu de ‘Stranger Things’, de 50 anys, que ha sigut fotografiada per Harley Weir i Emma Wyman, apareix en les imatges amb el nou bolso d’espatlla J Marc Shoulder Bag, així com amb diferents peces com un vestit llencer amb detalls de puntes, una faldilla de tul negra i diversos ‘looks’ inspirats en els anys 90.
En un vídeo i a les diferents fotos, la protagonista de ‘Reality Bites’ llueix un tall bob i un maquillatge estil gòtic: ulls fumats, una generosa quantitat de coloret i ungles negres brillants, que aporten un toc grunge.
La relació entre l’actriu i el dissenyador és ben curiosa. El 2001, Ryder va ser arrestada per robar més de 3.000 euros en peces de dissenyador d’una botiga de Saks Fifth Avenue, inclòs un suèter de caixmir.
Setmanes després, la intèrpret va utilitzar un vestit del dissenyador per assistir al judici i, en una astuta jugada de màrqueting, Jacobs va elegir Ryder per a la seva campanya.
Winona va ser condemnada per furt i sentenciada a tres anys de llibertat condicional, però llavors l’actriu i el creador van iniciar una estreta amistat.
De fet, dos anys més tard, a la primavera del 2003, Jacobs va llançar una campanya amb Winona com a protagonista: «Li vaig demanar fer aquesta campanya perquè em va semblar que estava guapíssima e totes aquestes fotos que hem vist d’ella recentment, amb independència que fossin en el judici», va explicar llavors.
Notícies relacionadesEl 2015, Winona es va convertir de nou en la imatge de la nova línia de bellesa Marc Jacobs Beauty. I ara, el modista ha tornat a fitxar-la per protagonitzar la campanya del seu últim bolso: J Marc Shoulder Bag.
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- El 2030 IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Literatura llatinoamericana Jaime Bayly retrata les misèries sexuals de Vargas Llosa i García Márquez a ‘Los genios’
- Previsió meteorològica Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Contingut en català Neixen els Premis CRIT per reconèixer als creadors de contingut en llengua catalana a l’entorn digital
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Guerra comercial El Govern central aprova un tram de 1.000 milions d’avals de l’ICO per a empreses afectades pels aranzels de Trump
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja