Estrella sensible
Lady Gaga plora després de suspendre el seu concert a Miami
La intèrpret afirma que es va veure obligada a cancel·lar l’espectacle pel mal temps: «Ho sento, no vaig poder acabar el xou, era massa perillós, la tempesta estava sent impredictible i canviant moment a moment»

Lady Gaga s’ha disculpat aquest diumenge a les xarxes per cancel·lar el seu concert a Miami (Florida) pel mal temps i es lamenta de no haver pogut interpretar el seu senzill del 2020 ‘Rain on Me’ sota la pluja, tot i que reconeix que suspendre l’espectacle «va ser una bona decisió».
«PER DESCOMPTAT, volia cantar sota la pluja», ha assegurat la cantant en el seu compte d’Instagram. «Suposo que d’alguna manera sabia que aquest moment arribaria i estic molt agraïda a vostès, els meus ballarins, la meva banda, tot l’equip, tota la meva família i amics. Seguretat primer». I afegeix: «Ho sento, no vaig poder acabar el xou, era massa perillós, la tempesta estava sent impredictible i canviant moment a moment»
«Mireu, durant anys alguns de vosaltres m’heu anomenat ‘mare monstre’, al meu cor sabia que era millor mantenir-vos sans i estalvis. Gràcies per creure en mi», ha conclòs la protagonista d’’Ha nascut una estrella’.
L’espectacle d’aquest dissabte al Hard Rock Stadium de Miami era l’última parada de la gira internacional d’aquest estiu ‘Chromatica Ball’ de Gaga per 18 ciutats, segons informa ‘Page Six.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors