«La imatge del segle»
Messi i Cristiano Ronaldo firmen les taules en la foto més buscada del futbol
Els dos jugadors s’han deixat retratar per la cèlebre fotògrafa Annie Leibovitz en una campanya publicitària del Mundial de Qatar 2022

Leo Messi contra Cristiano Ronaldo. O Ronaldo contra Messi. Els dos jugadors de futbol van forjar una rivalitat històrica. Animada pels mitjans de comunicació, però incontestable sobre el terreny de joc. Cada partit era un duel, que anava més enllà de la gespa i es convertia en un desafiament de quin dels dos aconseguia més títols amb el seu club i més reconeixements individuals. Parlem en passat, quan l’astre argentí portava la samarreta del Barça i el portuguès, la del Reial Madrid. Ara, els dos esportistes jugaran el Mundial de Qatar amb les seves respectives seleccions. Per a l’ocasió, tots dos han firmat les taules sobre un tauler d’escacs davant la càmera de la cèlebre fotògrafa Annie Leibovitz. Tot per a una campanya publicitària. Les xarxes socials han embogit amb la foto, que ja ha fet la volta al món amb milions d’interaccions. Però... ¿Es van retratar junts de veritat?
Messi i Ronaldo són els protagonistes de la nova campanya de Louis Vuitton, que des del 2010 dissenya el cofre que guarda l’anhelada copa del món fins a la gran final de cada torneig. En la imatge apareixen els dos astres del futbol, amb un gest pensatiu i elegant, amb roba fosca, davant un tauler d’escacs sobre dos baguls amb l’anagrama de la firma de luxe. Un dels dos, on hi ha les peces de fusta, és el que conté el trofeu del Mundial de Qatar 2022.
Pensatius sobre el cofre que guarda la copa del món
Messi i Ronaldo han penjat la fotografia a les seves xarxes socials amb el mateix títol: «La victòria està en la ment». A més, recorden que la marca de luxe té «una llarga tradició artesanal construint baguls». Però la campanya publicitària és el de menys, el que importa és veure’ls junts després de marcar un abans i un després en el futbol.
Una imatge que recull 1.610 gols, 650 assistències de gol, 12 pilotes d’or i 10 botes d’or. Impossible de superar. «És la foto del segle», han coincidit a dir amb unanimitat els seus fans d’Instagram, Facebook, TikTok i Twitter.
La foto del segle... o el retoc del segle
Notícies relacionadesLa campanya es va llançar aquest dissabte, un dia abans de començar el Mundial. La foto es va viralitzar ràpidament, però la marca va anar més enllà i també va publicar el ‘making of’ de l’anunci. En el vídeo es veu Ronaldo retratat per Leibovitz. Després, Messi fa el mateix, però en cap moment se’ls veu junts.
Això tampoc ha passat desapercebut entre els seus fans, que al marge d’aplaudir el resultat, s’han preguntat si realment es van reunir o si la fotografia és un treball de photoshop (sense desmerèixer Leibovitz). Van ser tan espavilats que la firma ja ha retirat el vídeo, deixant dubtes en l’aire. Això sí, la foto ja és història.
La Victoria está en la Mente. Una larga tradición artesanal construyendo baúles fotografiada por Annie Leibovitz para...
Posted by Leo Messi on Saturday, November 19, 2022
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros