Exclusiva
Aitana i Miguel Bernardeau posen fi a la seva relació després de quatre anys d’amor, segons ‘Lecturas’
La revista explica que l’actor ja ha abandonat el xalet de la cantant, on vivien junts des del 2021
Després de gairebé quatre anys de relació, Aitana Ocaña (23) i Miguel Bernardeau (26) han decidit separar les seves vides. La revista ‘Lecturas’ porta en portada aquest dimecres l’exclusiva del final de la relació d’una de les parelles més mediàtiques del panorama nacional. Segons explica en un reportatge interior la revista, l’actor ha abandonat el xalet de la cantant, on vivien junts des del setembre del 2021, i ha tornat a viure amb els seus pares, la també actriu Ana Duato (54) i el productor de televisió Miguel Ángel Bernardeau (62).
Tal com mostra en el seu reportatge gràfic, l’actor ja no té les claus de la vivenda d’Aitana i se’l veu trucar al timbre perquè l’obrin. En la seva visita, l’intèrpret apareix capbaix a l’acudir a la vivenda de la seva ja ex per recollir els seus objectes personals. Es dona la circumstància que la vivenda de l’artista està molt pròxima a la casa dels pares de l’actor.
Assegura ‘Lecturas’ que en aquests moments tan difícils, Ana Duato està sent un gran suport per a Miguel.
Junts, a ‘La última’
Aquesta ruptura arriba en un moment professional molt important per a tots dos, ja que fa tan sols dues setmanes que es va estrenar a Disney+ ‘La última’, el debut d’Aitana en la interpretació i que protagonitzen junts. Una història d’amor en la qual ella interpreta la Candela i ell, el Diego, dos antics companys d’institut que es retroben quan tots dos estan en l’apassionant camí de perseguir els seus grans somnis. Sempre segons la revista, la gravació d’aquesta sèrie els ha passat factura fins al punt de trencar la seva relació.
Pel que sembla, la parella va començar a viure els seus pitjors moments des del mes de maig passat: ell va haver de renunciar a molts projectes, i ella, per la seva banda, estava molt bolcada en la seva música, cosa que, segons explica l’entorn de la ja exparella, molestava molt l’actor, perquè afectava el seu compromís i rendiment en la sèrie.
Notícies relacionadesA més, explica ‘Lecturas’, hi havia molta tensió entre ells durant el rodatge.
Acaba així una relació que va començar el 2018, en ple ‘boom’ d’‘Operación Triunfo’, on Aitana va quedar en segon lloc, i ‘Élite’, la sèrie de Netflix que va llançar a la fama Miguel.
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Indemnització rècord El Suprem eleva fins als 3 milions més interessos la indemnització pel dany neurològic causat per negligència mèdica en un part
- El Barça sobreviu a un malson
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Menys incidents La població de senglars a Collserola cau per la sequera i el control de fauna
- Polèmica editorial Anagrama es desvincula d’‘El odio’ i torna tots els drets del polèmic llibre a Luisgé Martín
- Jubilació Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- La policia mirarà milers de guanteres per veure si tens aquest objecte dins del cotxe (serà obligatori)