Furor per la moda súper
Els fans de la logomania esgoten les sabates de taló del Lidl en només 48 hores
La col·lecció de ‘stilettos’ vermells, blaus i grocs, els colors corporatius de la cadena alemanya de supermercats, ha conquerit també icones de la moda, com Carmen Lomana, i cantants, com Natalia Rodríguez

El fenomen fan de Lidl es reafirma: en només 48 hores les seves sabates de taló s’han esgotat. Després de les sabatilles també amb els colors corporatius de la cadena de supermercats alemanyes que es van vendre en un tancar i obrir d’ulls fa dos anys, i que van assolir preus de tres xifres a la revenda, ha tornat a passar els mateix amb els ‘stilettos’ vermells, blaus i grocs, que es van posar a la venda a la pàgina web de la marca aquesta mateixa setmana.
El calçat confeccionat amb pell a Elx (Alacant) s’ha comercialitzat des de la talla 35 fins a la 46 amb un preu de 19,99 euros. Tan sols unes hores després que s’acabessin les existències de la col·lecció unisex, el seu preu s’ha doblat i, fins i tot, triplicat a pàgines de venda de moda de segona mà, com Vinted.
Una innocentada viral
Lidl va publicar un divertit ‘post’ el dia dels Sants Innocents del 2021, al qual anunciava el llançament dels seus talons. Van ser molts els fans de la companyia que van reclamar entusiasmats aquest llançament i esperaven que Lidl donés resposta a les seves peticions, i els talons de Lidl es van convertir en un article viral abans, fins i tot, que fossin una realitat. La companyia va atendre les peticions i ha fet realitat el somni de molts aquesta mateixa setmana.
Lomana, molt fan
Aquests talons no només han conquerit els clients de Lidl i fans de la logomania, sinó que alguns rostres coneguts s’han fet ressò del llançament, com l’empresària i ‘socialité’ Carmen Lomana i la cantant de la primera edició d’‘Operación Triunfo’ Natalia Rodríguez, que van publicar en primícia contingut a les seves xarxes socials amb els talons de Lidl.
Totes dues destacaven la seva comoditat i el seu toc informal, amb què «elevar qualsevol ‘look’ per a aquest Nadal».
Altres llançaments virals
Les ‘sneakers’ i els talons de Lidl no són els únics llançaments virals de la companyia. Ja són molts els articles que desfermen la bogeria dels fans de la companyia, com el seu robot de cuina, Monsieur Cuisine, la seva panificadora i la seva fregidora d’aire calent, Silvercrest, entre d’altres.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova