Memòries
El príncep Enric denuncia les agressions físiques i verbals que va rebre del seu germà, el príncep Guillem
El duc de Sussex ha tornat a atacar la Casa dels Windsor i aquest cop és l’hereu el que en surt més malparat

El príncep Enric ha tornat a atacar la Casa dels Windsor i aquest cop és el seu germà, el príncep Guillem, el que en surt més malparat. Segons narra a la seva autobiografia ‘Spare’, va ser víctima d’agressió física i verbal per part del seu germà, després d’una baralla relacionada amb Meghan Markle.
D’acord amb el diari britànic ‘The Guardian’, que va obtenir en exclusiva un fragment del llibre, el duc de Sussex va denunciar que, durant l’any 2019 a la seva llar de Londres i després d’una discussió, l’hereu a la corona va qualificar Markle de «difícil», «grollera» i «abrasiva».
El menor dels fills de Carles III va assegurar que el seu germà només es feia ressò del que els diaris britànics escrivien sobre Meghan, i això va derivar en una intensa disputa.
«La confrontació es va intensificar fins que Guillem em va agafar pel coll, em va arrencar el collar i em va tirar a terra», relata el príncep Enric al seu llibre.
Segons explica a les seves memòries, que sortiran a la venda la setmana vinent, el príncep Guillem es va acostar fins a la seva residència per aclarir tota la controvèrsia i múltiples polèmiques que envoltaven els llavors noucasats.
La tensió va augmentar quan el príncep Enric va retreure al seu germà que actués com un hereu i va criticar la poca ajuda que rebia d’ell davant la pluja de crítiques que arribaven pel seu matrimoni amb Meghan.
Notícies relacionadesAquests comentaris van enfurismar el seu germà, que va anar fins a la cuina maleint per agafar un got d’aigua.
«Va deixar l’aigua, em va insultar i es va abalançar a sobre meu. Tot va ser molt ràpid. Molt ràpid. Em va agafar pel coll, em va arrencar el collar i em va tirar a terra. Vaig caure a sobre del recipient del menjar del gos, que es va trencar sota la meva esquena. Vaig quedar atordit, després em vaig aixecar i li vaig dir que marxés de casa meva», relata.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples