Número còmic
‘El Desafío’ comença calent amb un nu integral de Jorge Brazález i Jorge Blanco

La tercera temporada d’‘El Desafío’ ha arribat carregat de moments que seran molt difícils d’oblidar. Un, el protagonitzat per Jorge Blanco –entrenador personal de ‘celebrities’– i el xef Jorge Brazález. Els dos ens van fer disfrutar d’un número còmic despullats completament que ningú s’imaginava i que s’ha tornat viral en les xarxes socials.
Els concursants havien d’interpretar un xou en què l’única cosa que havien de fer era tapar les seves parts més íntimes amb paelles. Sembla fàcil, però la veritat és que no ho és. I si no que l’hi diguin al xef, que es va mostrar molt pudorós a l’hora que se li pogués veure el més mínim i es movia amb cautela per evitar tenir un contratemps.
Tot i així, durant els assajos el xef es mostrava d’allò més entusiasmat i demostrava tot el seu sentit de l’humor juntament amb el nou concursant, que quan descobria el vestuari es posava les mans al cap: «Tinc el cul molt gros», deia l’entrenador.
Un número que va causar autèntic furor entre els concursants, sobretot en Mariló Montero, que confessava «¡Quina alegria!» quan veia els seus dos companys sortir completament nus al plató i tapant-se amb dues paelles.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius