Imatge refrigerant
Rosalía, el nou sabor de Coca-Cola
La nova col·laboració inclou el seu nou senzill ‘LLYLM’, així com una subhasta ‘online’ per recaptar fons per a la Fundació Antonio Gala.

Com en el seu moment Luis Miguel (als 90), Rosalía s’ha convertit en una estrella publicitària de la mà de Coca-Cola. L’artista de Sant Esteve Sesrovires ha posat amb una imatge refrescant i un somriure d’orella a orella per al llançament de Coca-Cola Movement, el nou sabor d’edició limitada zero sucre de la plataforma Coca-Cola Creations, segons ha informat la multinacional en un comunicat.
Per a la campanya de la corporació multinacional nord-americana de begudes, la tot just guanyadora del Grammy a millor àlbum llatí alternatiu o de rock pel seu disc ‘Motomami’, s’ha enfundat un ‘monolook’ blanc de línia purament esportiva.
«La transformació és una manera d’autoexpressió molt important per a les generacions actuals i no hi ha llenguatge més universal per a aquesta transformació que la mateixa música», assenyala un portaveu oficial de The Coca-Cola Company. «Associar-nos amb una artista com Rosalía, una autèntica inspiració per la seva manera de desafiar els gèneres establerts, per donar vida al nou llançament de Coca-Cola Creations ha sigut tota una revolució per a nosaltres i ens ha obert nous camins».
Segons diu el comunicat, col·laborar amb Coca-Cola ha inspirat Rosalía a compondre el seu nou single ‘LLYLM’, llançat el 27 de gener. No només és la primera vegada que Rosalía treu un tema amb seccions íntegrament en anglès, sinó que també és la primera vegada que un artista crea una cançó per a Coca-Cola Creations.
El senzill ha sigut llançat globalment per Columbia Records i forma part del vídeo principal de la campanya, protagonitzat per Rosalía, que a Espanya es podrà veure a partir de les 16 h d’aquest divendres al Coca-Cola Creations Hub.
Els fans també tindran l’oportunitat de guanyar objectes autografiats per Rosalía a través d’una subhasta ‘online’. La recaptació de la subhasta, que inclou articles com un casc, un vestit de la gira i un pòster, es destinarà a la Fundació Antonio Gala.«Estic molt emocionada pel llançament d’aquesta beguda creada amb Coca-Cola. Espero que tothom pugui disfrutar com jo d’aquest viatge ple de música, sabors i creació. M’he divertit molt creant ‘LLYLM’ i he disfrutat molt aquesta col·laboració amb Coca-Cola», ha destacat la intèrpret de ‘Malamente’.
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Funcionaris El Govern central pacta amb els sindicats treure més places a oposició per facilitar la jubilació parcial dels empleats públics
- Mobilitat ferroviària El 24% dels 272 trens de Rodalies i Regionals estan fora de servei
- Finances Catalunya aprova la pujada de la taxa turística, però estudiarà que no s’apliqui per igual a tots els municipis
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Vandellòs presenta al·legacions contra el projecte de construcció d'un magatzem nuclear
- Integració "Pla de xoc" de 8,8 milions per impulsar els cursos de català per a adults