Imatge refrigerant
Rosalía, el nou sabor de Coca-Cola
La nova col·laboració inclou el seu nou senzill ‘LLYLM’, així com una subhasta ‘online’ per recaptar fons per a la Fundació Antonio Gala.
Com en el seu moment Luis Miguel (als 90), Rosalía s’ha convertit en una estrella publicitària de la mà de Coca-Cola. L’artista de Sant Esteve Sesrovires ha posat amb una imatge refrescant i un somriure d’orella a orella per al llançament de Coca-Cola Movement, el nou sabor d’edició limitada zero sucre de la plataforma Coca-Cola Creations, segons ha informat la multinacional en un comunicat.
Per a la campanya de la corporació multinacional nord-americana de begudes, la tot just guanyadora del Grammy a millor àlbum llatí alternatiu o de rock pel seu disc ‘Motomami’, s’ha enfundat un ‘monolook’ blanc de línia purament esportiva.
«La transformació és una manera d’autoexpressió molt important per a les generacions actuals i no hi ha llenguatge més universal per a aquesta transformació que la mateixa música», assenyala un portaveu oficial de The Coca-Cola Company. «Associar-nos amb una artista com Rosalía, una autèntica inspiració per la seva manera de desafiar els gèneres establerts, per donar vida al nou llançament de Coca-Cola Creations ha sigut tota una revolució per a nosaltres i ens ha obert nous camins».
Segons diu el comunicat, col·laborar amb Coca-Cola ha inspirat Rosalía a compondre el seu nou single ‘LLYLM’, llançat el 27 de gener. No només és la primera vegada que Rosalía treu un tema amb seccions íntegrament en anglès, sinó que també és la primera vegada que un artista crea una cançó per a Coca-Cola Creations.
El senzill ha sigut llançat globalment per Columbia Records i forma part del vídeo principal de la campanya, protagonitzat per Rosalía, que a Espanya es podrà veure a partir de les 16 h d’aquest divendres al Coca-Cola Creations Hub.
Els fans també tindran l’oportunitat de guanyar objectes autografiats per Rosalía a través d’una subhasta ‘online’. La recaptació de la subhasta, que inclou articles com un casc, un vestit de la gira i un pòster, es destinarà a la Fundació Antonio Gala.«Estic molt emocionada pel llançament d’aquesta beguda creada amb Coca-Cola. Espero que tothom pugui disfrutar com jo d’aquest viatge ple de música, sabors i creació. M’he divertit molt creant ‘LLYLM’ i he disfrutat molt aquesta col·laboració amb Coca-Cola», ha destacat la intèrpret de ‘Malamente’.
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Tres hores que van canviar el Barça
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia