Gestació subrogada
Bertrand Ndongo la fa ben grossa amb Ana Peleteiro: «Que demani les factures de tot el que els va costar portar-la fins a Espanya»
L’activista de VOX en un intent de defensar Ana Obregón va deixar entreveure que els seus pares també l’havien «comprat» a l’estranger, quan l’atleta va néixer a Espanya

jcarmengol44617050 epa9460 berlin alemania 10 08 2018 la atleta ana pelet180810225710 /
Bertrand Ndongo, assessor de VOX, va sortir en defensa d’Ana Obregón després de recórrer a la gestació subrogada, però va criticar de manera errònia l’atleta Ana Peleteiro, que va ser adoptada a Galícia.
Notícies relacionadesQue alguien le diga a esta mujer que ha sido muy dura con Ana Obregón acusándola de haber “comprado un bebé”, que sus padres también la compraron después de ser abandonada por sus padres biológicos!
— Bertrand Ndongo (@bertrandmyd) 31 de marzo de 2023
Que le pida a sus padres las facturas de cuanto les costó traérsela hasta España pic.twitter.com/KhHoJ3xJPR
«Que algú li digui a aquesta dona que ha sigut molt dura amb Ana Obregón acusant-la d’haver ‘comprat un nadó’, que els seus pares també la van comprar després de ser abandonada pels seus pares biològics», va escriure l’activista al seu compte de Twitter. «Que li demani als seus pares les factures de tot el que els va costar portar-la fins a Espanya». El problema és que la seva argumentació és errònia ja que Peleteiro va néixer a Espanya.
L’atleta havia criticat a Instagram Ana Obregón per recórrer a la gestació subrogada i no a l’adopció quan hi ha molts nens esperant que alguna família l’aculli. «No acaba de ser mare, acaba de comprar un nadó gràcies al seu estatus econòmic. Hi ha centenars de nens a Espanya, a casa d’acollida i internats, esperant que alguna família els obri les portes de casa seva per tenir una vida digna», va escriure Ana Peleteiro.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros