Els Obama i els Spielberg visiten per sorpresa el monestir de Montserrat
Bruce Springsteen sotmet l’Estadi realçant el poder del rock’n’roll
Michelle Obama, corista sorpresa del Boss a l’Estadi Olímpic
MULTIMÈDIA | La connexió entre BCN i Springsteen en 6 concerts històrics
Springsteen a Barcelona: quan Mr. Marshall és català
La visita vip dels matrimonis Obama i Spielberg a Barcelona per veure el primer concert de la gira europea de Bruce Springsteen no va acabar amb un Estadi Olímpic sotmès al poder del rock’n’roll del Boss. L’expresident nord-americà Barack Obama i la seva dona, Michelle, i el cineasta Steven Spielberg i la seva dona, Kate Capshaw, han visitat aquest dissabte per sorpresa el monestir de Montserrat.
A més de disfrutar d’un matí de museus per la ciutat i d’un banquet de mitjanit al restaurant Estimar, aquest diumenge han visitat la muntanya del Monistrol. En concret, els matrimonis han estat dins del monestir des de les 13 fins a les 13.13 hores. Abans d’entrar-hi han saludat l’abat Manel Gasch i part del seu equip.
Montserrat, rep @BarackObama! @montserratinfo pic.twitter.com/ZubwO7I6sg
— Antoni (@AntoniLodi) 29 de abril de 2023
Allò que vas a Montserrat i et trobes l’Obama. Un dissabte normal. pic.twitter.com/2BEPVI2gwQ
— Albert Sancho (@ensanchu) 29 de abril de 2023
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe