Audiències
Així defineix el ‘New York Times’ l’actuació de Blanca Paloma a Eurovisió
L’impacte del festival europeu supera les fronteres del continent i sorprèn als Estats Units
La Gran Final d’Eurovisió 2023 va acaparar el 39,7% de l’audiència d’aquest dissabte congregant 4,8 milions d’espanyols pendents de l’actuació de Blanca Paloma, si bé la cita va perdre 2 milions d’espectadors respecte a la de l’any passat.
La transcendència d’aquest festival europeu no es queda ni a Espanya, ni tampoc al continent. També va arribar als Estats Units, que es van sorprendre amb l’actuació de Blanca Paloma. «Espanya és el primer número que adoro amb tot el meu cor: intens i rar», va afirmar Elisabeth Vincentelli, qui va narrar en directe la final per al ‘New York Times’. «Desafia les convencions i funciona completament en els seus propis termes», va afegir.
Notícies relacionadesBlanca Paloma, que va acabar en dissetena posició de la taula d’Eurovisió, va reunir durant la seva actuació 5.357.000 de persones davant la televisió, el 41,1% de quota, superada per la del moment de les votacions, de 23.38 a 01.14 hores, que va obtenir un 47,6% de quota i 5.134.000 espectadors i van registrar el minut d’or del dia, en concret a les 00.21, amb 5.807.000 espectadors i el 50,9%.
El festival, que va culminar amb la històrica victòria del ‘Tattoo’ de la sueca Loreen, la segona vegada que ho fa després d’arrasar el 2012 amb ‘Euphoria’, va ser el programa més vist de l’any a totes les cadenes després de la Copa del Rei.
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia