Casament imminent
¿Què diu la filla de Carolina Herrera del nou vestit de núvia de Tamara Falcó?
Tamara Falcó: rumb a Nova York pel vestit de núvia
La desesperançadora predicció del Maestro Joao sobre el casament de Tamara
La notícia del vestit de núvia de Tamara Falcó fa una setmana que acapara tots els titulars. Tan sols queden dos mesos per al casament de la filla d’Isabel Preysler i tot s’ha posat damunt davall. Malgrat l’enrenou generat, la ‘socialité’ sembla que ja ha pres una decisió i aquest mateix diumenge vèiem com feia cap a Nova York per reunir-se amb l’equip de Wes Gordon –director de la prestigiosa firma Carolina Herrera– tal com avançava fa uns dies el diari ‘El Mundo’.
Tot i que de moment no hi ha confirmació oficial per cap de les dues parts, la marquesa i la prestigiosa firma de moda de Puig sembla que han arribat ja a un acord. L’equip d’Europa Press ha pogut parlar amb Carolina Adriana Herrera, que no ha volgut revelar detalls sobre el vestit de núvia de Tamara Falcó.
Elecció final
Notícies relacionadesLa filla de Carolina Herrera ha preferit no dir si ha pogut aconsellar la marquesa de Griñón a l’hora d’escollir un dels dissenys de la seva firma per lluir el seu gran dia. Molt discreta, tampoc ha volgut explicar què pensen després de conèixer que la filla d’Isabel Preysler finalment s’ha decantat per un dels seus vestits.
Sense revelar detalls sobre el viatge a Nova York de la promesa d’Íñigo Onieva, Carolina s’ha escapat ràpidament de la premsa junt amb la seva actual parella, Pedro de Noronha. A més, no ha volgut dir quina serà l’elecció final de Tamara, ni si serà una clienta complicada.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe