Estrella de moda
Angus Cloud, de fer de dolent a ‘Euphoria’ a fitxar per Zara
El jove actor nord-americà, de 23 anys, ha passat de vendre pollastre fregit a ser un dels nois més desitjats per les firmes pel seu estil ‘preppy’ colorista i urbà
‘Euphoria’ no només és la sèrie del moment i la segona més vista de la història d’HBO per darrere de ‘Joc de trons’, sinó també el trampolí que ha catapultat tots els seus protagonistes a l’estrellat. I no només en les seves carreres actorals. La ficció de Sam Levinson és referent en qüestió de tendències per a la Generació Z: la seva estètica, la seva música i el seu maquillatge amb perles brilli-brilli és el que més es veurà aquest 2022. Per això les marques es rifen els seus joves protagonistes. I si no que l’hi preguntin a Angus Cloud, que ha passat de vendre pollastre fregit al barri novaiorquès de Brooklyn a triomfar a la petita pantalla després que la cap de càsting d’’Euphoria’, Jennifer Venditti, es fixés en els seus trets de pillo irlandès.
Tot i que la protagonista principal és Zendaya (Rue) i el personatge masculí amb més pes és el de Jacob Elordi(el guaperes Nate Jacobs), el secundari Cloud ha anat guanyant pes en la segona temporada, en què a més del seu perfil de narcotraficant ha mostrat el seu costat més tendre, el d’un adolescent que s’enamora per primera vegada. I igual com els companys de repartiment, també s’ha deixat estimar per les firmes de moda que han trucat a la seva porta.
Si Zendaya ha fitxat per Valentino, Lancôme i Bulgari; si Hunter Schafer (Jules) ho ha fet per Prada; si Alexa Demie (Maddy Perez) col·labora amb Balenciaga; si Elordi posa per a Calvin Klein i els perfums Boss; si Sydney Sweeney (Cassie Howard) promociona la llenceria de Rihanna, Savage X Fenty, i Maude Apatow (Lexi Howard) és imatge d’Ami, el pèl-roig Cloud acaba de convertir-se en el primer actor de la sèrie a protagonitzar una campanya de Zara.
Noi ‘preppy’
Hi llueix jerseis, dessuadores i pantalons amples, molt del gust del mateix actor, tota una icona de l’estil ‘preppy’, fresc i urbà (del qual també fa gal·la al seu Instagram). La línia també inclou altres peces bàsiques i atemporals, com una samarreta blanca o una camisa de tall folgat per combinar amb pantalons de vestir. Per descomptat, també hi ha dissenys última tendència, com l’armilla de punt amb coll polo.
El jove californià, que va néixer fa 23 anys a Oakland (no se sap en quin mes perquè a l’actor li agrada jugar a despistar i perquè no vol que se sàpiga quin signe del zodíac és),i que casualment va estudiar interpretació a la mateixa escola que Zendaya, s’ha definit per a la campanya de Zara Man com «un humà, una persona normal, sense massa desitjos o necessitats». Segons les seves paraules per a l’editorial fotogràfica del barco insígnia d’Inditex, el que el mou en la vida és «l’amor». «El món m’inspira i soc un apassionat de la vida», assegura.
La sessió es va portar a terme al febrer a Nova York, a càrrec del llegendari fotògraf Mario Sorrenti. I les peces que vesteix Cloud ja estan a la venda a les botigues físiques i ‘online’ de la marca.
En una entrevista per a l’edició nord-americana de ‘Glamour’, Cloud assegura que no s’assembla en res al noi de la ficció que l’ha llançat a la fama: «És un personatge completament diferent», jura. «Simplement parlem del mateix», reconeix. També comparteix amb el seu personatge un mateix estil, molt personal.
Rotllo universitari
Notícies relacionadesEl mateix que el jove llueix per a Polo Ralph Lauren, per a qui ha fet una una campanya relacionada amb la línia de perfums (després d’haver-ne protagonitzat d’altres per a GAP o Fila). Tant Cloud com Fezco són molt d’incloure els polos d’estil ‘preppy’ (els típics dels universitaris de l’elit nord-americana) en els seus conjunts quotidians.
En la seva manera d’entendre la moda, Cloud confia en el seu propi criteri, però també compta amb una estilista personal, Tiffany Briseno, que l’ajuda a l’hora d’encertar en els seus ‘looks’ més espectaculars, com el que va lluir en el ‘front row’ de la desfilada de la col·lecció tardor-hivern del 2022 de Coach en la Setmana de la Moda de Nova York.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.