Mèxic
Vídeo | Aitana, a llàgrima viva durant un concert de Taylor Swift

Sembla que Pedro Sánchez no era l’únic ‘swiftie’ amagat entre les figures públiques del nostre país. La cantant Aitana Ocaña, de 24 anys, ha compartit aquest diumenge una galeria de fotos i vídeos en els quals apareix visiblement emocionada durant el concert de Taylor Swift a Mèxic, com a part de la gira ‘The Eras Tour’.
Aprofitant la seva visita a les terres asteques, la catalana es va submergir entre la multitud de fans mexicans i va disfrutar com una més de l’actuació en directe d’una de les seves ídoles: «De les millors nits de la meva vida», va escriure.
No hi ha dubte que la de Sant Climent de Llobregat passa un moment dolç de la seva vida. Després d’uns dies de vacances a Eivissa acompanyada de la seva nova parella, el cantant colombià Sebastián Yatra, sembla ser que l’eufòria i l’alegria d’Aitana continuen intactes a l’altre costat de l’Atlàntic.
- Crònica rosa L’amor sí que té edat
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Clàssic a Montjuïc El Madrid guanya el Barça per primera vegada en la seva història i li recorda que no és immortal (1-3)
- Girona Un intent d’ocupació a Font de la Pólvora (Girona) deriva en disturbis i un grup assalta i causa destrosses al centre cívic
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»