Un mes després de l’assassinat
Rodolfo Sancho viatja a Tailàndia per estar al costat del seu fill
La tercera és la bona. O la quarta o la cinquena. Ja hem perdut el compte de les vegades que s’ha dit l’últim mes que l’actor Rodolfo Sancho viatjarà a Tailàndia per visitar el seu fill, Daniel Sancho, autor confés de l’assassinat i esquarterament del cirurgià colombià Edwin Arrieta. Però ara, sí que sí: Europa Press ha enxampat aquest dissabte l’intèrpret a l’aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas per agafar un avió direcció al país del sud-est asiàtic.
Rodolfo Sancho ha arribat a l’aeroport al voltant de les 08.00 hores. Ho ha fet acompanyat de diverses persones, entre elles un dels seus advocats, Marcos García Montes. D’aquesta manera, es posa fi a setmanes d’especulació sobre quan aniria a Tailàndia per ser al costat de Daniel Sancho, com ja ha fet la mare del cuiner, Silvia Bronchano.
L’actriu l’ha anat a visitar cada dia a la presó de l’illa de Koh Samui des que va arribar al país el 17 d’agost. De fet, fins i tot ha lluït un missatge del més significatiu en una de les samarretes que ha vestit.
Notícies relacionadesLes imatges de l’actor anaven molt buscades, igual que les seves declaracions. En canvi, ha sigut breu. «No puc parlar», ha dit, però ha avançat una ‘bomba’: «Parlaré més endavant».
Amb ulleres de sol i aparentment tranquil, ha confessat que va amb ganes a Tailàndia. «Sí, sí», ha comentat sense donar més detalls. A més, ha agraït a la premsa l’interès pel seu fill i per Silvia Bronchalo. «Gràcies», ha manifestat.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Camí de les urnes L’entorn de Trump i donants sota sospita impulsen els ultres alemanys
- Els països àrabs discuteixen un pla propi per a Gaza davant el de Trump
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- El conflicte del Pròxim Orient La identitat real dels cadàvers dels ostatges enterboleix l’alto el foc a Gaza
- Vivenda L’Executiu es proposa elevar al 9% del PIB el pes de la construcció