Dos fills en comú
El cantant italià Tiziano Ferro es divorcia del seu marit i anul·la tots els seus compromisos

El cantant italià Tiziano Ferro ha començat els tràmits per divorciar-se del seu marit, Victor Allen, amb qui es va casar el juliol del 2019 i convivia a Los Angeles (els Estats Units). Ferro ha anunciat a través d’un comunicat en el seu Instagram que es troba en un «delicat moment» i anul·la tots els seus compromisos ja que la seva prioritat és estar amb els seus dos fills, que «no pot portar a Itàlia».
Allen i Ferro es van conèixer fa sis anys i es van casar el juliol del 2019 a Sabaudia, a la costa del Laci (centre d’Itàlia). El nord-americà era consultor de Warner Bros i actualment és propietari d’una agència de màrqueting.
Procés de separació
«Va començar fa un temps una dolorosa separació de Victor. La vaig afrontar en silenci, protegint la confidencialitat de tots. Fa poc vam iniciar els tràmits de divorci. És un moment delicat, en el qual tota la meva atenció se centra a protegir els meus dos meravellosos fills, que actualment passen gran part del seu temps a casa amb mi», va escriure.
El missatge, publicat en tres idiomes, es disculpa per haver de cancel·lar tots els compromisos adquirits a Itàlia, «especialment la presentació de la seva novel·la» perquè la seva prioritat són els seus fills i assegura que «aquest moment fosc passarà», explica, «i tornarem a cantar i riure, a parlar del meu llibre, de la meva vida... de la nostra vida».
Cancel·lació
Notícies relacionades«De moment no puc deixar-los i no puc portar-los amb mi a Itàlia. Per això, amb gran tristesa, em veig obligat a cancel·lar els compromisos adquirits amb vosaltres i amb Mondadori per presentar la meva primera novel·la: una cita que havia estat esperant tota la meva vida», va afegir.
Tiziano Ferro i el seu marit Victor Allen van tenir dos fills als Estats Units el febrer del 2022 que van anomenar Margherita i Andrea. El mateix cantant ho va anunciar amb una publicació a les xarxes socials: «Dues trucades em van fer l’home més feliç del món. La primera fa uns mesos: una nena. La segona unes setmanes més tard: aquesta vegada un nen», va escriure a les seves xarxes socials.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- L’euroordre contra Puigdemont
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores