Fenomen màgic
La nova sèrie de Harry Potter per a la plataforma Max arribarà el 2025 i durarà més de 10 anys
‘Harry Potter: L’Exposició’ arriba a Barcelona: les 7 millors sales per fer-se fotos i fardar a Instagram
Tom Zaller, creador de ‘Harry Potter: L’Exposició’: «Les experiències immersives són el futur de les exposicions»
En la seva visita a Barcelona per presentar ‘Harry Potter: L’Exposició’, que s’inaugura aquest divendres 17 de novembre al Port Vell, Rosa Tévar, vicepresidenta de Warner Bros. Discovery per al mercat d’Espanya i Portugal, ha avançat a aquest diari que la nova plataforma Max, nascuda de la fusió de les plataformes de contingut a la carta HBO Max i Discovery+ en una de sola, i que s’estrenarà a Espanya la primavera vinent –després de llançar-se el maig passat als EUA–, planeja ja l’estrena d’una nova sèrie de Harry Potter, i que aquesta s’allargarà durant 10 anys.
S’espera que aquesta ficció, que se sumarà a les vuit pel·lícules estrenades des del 2001, quan es va adaptar el primer dels set llibres escrits per J. K. Rowling, ‘Harry Potter i la pedra filosofal’, fins a les dues parts en què es va dividir l’últim títol, ‘Harry Potter i les relíquies de la mort’ (2010 i 2011), vegi la llum entre el 2025 i el 2026.
Cada temporada «adaptarà fidelment cada un dels set llibres de la saga», ha comentat Tévar.
Rosa Tévar, vicepresidenta d’Espanya i Portugal de Warner Bros. Discovery, en la presentació de Barcelona de ‘Harry Potter: L’Exposició’. /
Altres fonts consultades asseguren que aquesta enorme producció es convertiria en el seu conjunt en la inversió més gran de Warner Bros.
A l’altura de ‘Joc de trons’
A l’altura de ‘Joc de trons’Casey Bloys, actual CEO d’HBO, ha explicat recentment que la sèrie de ‘Harry Potter’ estarà com a mínim a l’altura de ‘Joc de trons’ i ‘La casa del dragón’ referent al pressupost, assegurant que es gastarà tot el que faci falta per fer una sèrie de qualitat.
Notícies relacionadesL’univers creat per George R.R. Martin és ara mateix la joia de la corona d’HBO, però també és cert que Harry Potter és, segurament, el bé més preuat de Warner Bros. ara mateix.
«En les últimes tres campanyes de Nadal, totes les joguines i ninots i marxandatge del món de Harry Potter de la nostra divisió ha sigut la marca que més ha venut, la número u», ha subscrit Tévar, que considera l’exposició que des de demà obre a Barcelona una activitat «ideal per a famílies i tots els públics».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.