Sanitat pública
L’Hospital de Granollers estrena un edifici per al servei d’urgències amb una inversió de 35 milions
Aragonès destaca que l’equipament suposa un punt d’inflexió per a l’atenció hospitalària a la zona
![L’Hospital de Granollers estrena un edifici per al servei d’urgències amb una inversió de 35 milions L’Hospital de Granollers estrena un edifici per al servei d’urgències amb una inversió de 35 milions](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/d4f2233f-291a-4be6-85e5-c0abe0855986_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
L’Hospital de Granollers té un nou edifici que acollirà a partir de dilluns el servei d’Urgències.
S’ha aixecat just al costat de les actuals urgències amb un cost de 35 milions d’euros.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha destacat aquest dissabte que suposa un «salt endavant i un punt d’inflexió» en l’atenció primària a Granollers i al Vallès Oriental.
El nou edifici augmenta la superfície hospitalària en prop de 15.000 metres quadrats i posa a disposició dels pacients fins a 90 punts d’atenció.
7 nous equipaments des del 2020
Incorpora també un nou Tomografia Axial Computeritzada (TAC), un equip de radiologia convencional i un ecògraf.
Aragonès també ha destacat que amb l’edifici que s’ha inaugurat avui s’ha completat el conjunt de 7 nous equipaments que es van posar en marxa el 2020.
I ha posat en valor que en «poc temps», una mica més de dos anys, s’hagin pogut completar aquestes ampliacions de serveis hospitalaris «per donar resposta a la pandèmia però, sobretot, a la postpandèmia».
Notícies relacionadesEs tracta, segons Aragonès, d’un «bon exemple» de com el Govern prioritza a «sectors públics essencials».
Llegeix totes les notícies de Granollers a EL PERIÓDICO Granollers
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Al Parlament Salvador Illa, a Sílvia Orriols: «Catalunya no és racista, vostè sí»
- ENTREVISTA «Les noies ens les roben ràpid, no només per ser dones, sinó perquè són bones»
- Una línia prima i un error gruixut
- Pantoja, imputada per presumptes maltractaments a la seva filla Alma
- Parlament de Catalunya Junts, ERC, Comuns i la CUP activen una comissió d’investigació sobre Pegasus i les infiltracions policials
- Psicologia El pediatra Carlos González explica què passa si els pares discuteixen davant dels seus fills
- Troballa viral La veritable història després del peix diable de Tenerife: «Estem desconcertats», diuen els seus protagonistes
- Educació a Catalunya Les seqüeles de l’assetjament escolar: «Es burlaven del meu sobrepès i vaig acabar a l’hospital amb 30 quilos als 18 anys»
- Habitatge Sánchez i Illa anuncien la primera convocatòria de solars per construir 50.000 pisos públics a Catalunya