Una antiga fàbrica d’arròs a Tortosa amb enormes possibilitats
Es ven el terreny on s’ubicaven les instal·lacions de Nomen a la localitat del Baix Ebre

A Tortosa i a totes les terres del Baix Ebre, Nomen és un referent. Per això, dir que estan en venda els terrenys que acollien les instal·lacions d’aquesta nau capitana de la indústria arrossera de la zona és tota una notícia.
En un terreny de 12.000 metres quadrats, al barri de Ferreries de Tortosa, s’alcen els edificis i naus que anys enrere produïen i distribuïen milions de quilos d’arròs.
Una parcel·la amb una ubicació ideal, al marge dret del riu Ebre al seu pas per la localitat de Tortosa.
Notícies relacionadesEs tracta d’un solar industrial totalment tancat, amb accés asfaltat, pou, aigua potable, electricitat i clavegueram. En aquestes circumstàncies, estem davant una interessant oportunitat per a inversors, ja que és un terreny apte tant per a indústria, com per a edificabilitat.
Amb un preu de venda d’allò més competitiu, 920.000 euros, qualsevol persona interessada en aquesta propietat en pot sol·licitar més informació i contactar amb els seus propietaris al telèfon 977 450 040 de dilluns a divendres en horari de 8.00 a 13.00 hores.
- Obituari Mor Pere Heredero, històric restaurador de Barcelona i amo durant mig segle del bar Versalles
- Perfil Qui era Seankese Johnson, el pilot de l’helicòpter accidentat a Nova York?
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"
- Gestió hídrica Les dessalinitzadores produeixen al 90% malgrat que haurien d’estar al 30% segons el pla de sequera
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"
- A Horta-Guinardó El cost per reparar una caldera deixa sense aigua calenta una guarderia pública de Barcelona
- Entendre-hi més Pisos turístics a Barcelona: de 81 el 2005 a 10.327 el 2024
- Accident mortal Moren dos motoristes al xocar amb un cotxe que va envair el carril contrari a Riudarenes
- Mapi León, sancionada amb dos partits després de l'acció polèmica al derbi
- Tennis Alcaraz es corona a Montecarlo