DESPRÉS DE LA DECLARACIÓ DE L'ESTAT D'EXCEPCIÓ
Detinguts centenars de seguidors de l'exprimer ministre Sharif a Islamabad amb motiu del seu retorn
La policia ha detingut avui centenars de seguidors de l'exprimer ministre Nawaz Sharif amb motiu del seu retorn de l'exili per "desafiar" l'home que el va expulsar del país, segons ha informat avui el seu partit.
Sharif té previst arribar a la ciutat de Lahore, al sud-est del Pakistan, avui a la tarda, junt amb la seva dona i el seu germà. L'exprimer ministre torna de l'Aràbia Saudita --país on Sharif ha passat gran part dels seus vuit anys d'exili des que va ser enderrocat per Musharraf el 1991-- en un avió facilitat pel rei Abdul·là.
En una operació que va començar ahir, uns 1.800 activistes del partit de Sharif han estat arrestats a Lahore, segons ha informat un portaveu del seu propi partit, Ahsan Iqbal.
Notícies relacionadesNo hi ha una confirmació oficial de les detencions i les trucades al Govern per confirmar-lo no han estat contestades.
L'arribada de Sharif es produeix un dia després que diversos suïcides provoquessin una explosió que va acabar amb la vida de 15 persones a Rawalpindi, una ciutat contigua a la capital, Islamabad.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina