"No hi ha paraules" per expressar el dolor, assegura el pare de l'assassí

Peter Lanza assegura que els familiars estan "afligits i intentant trobar sentit al que ha passat"

Uns nens equipats per jugar a hoquei resen amb les seves mares al costat d’unes flors dipositades en record dels nens assassinats a l’escola Sandy Hook de Newtown, Connecticut.

Uns nens equipats per jugar a hoquei resen amb les seves mares al costat d’unes flors dipositades en record dels nens assassinats a l’escola Sandy Hook de Newtown, Connecticut. / Jason DeCrow (AP)

1
Es llegeix en minuts

Peter Lanza, el pare de l'assassí de l'escola deConnecticut, ha assegurat que "no hi ha paraules per expressar el dolor que sentim" després de saber que el seu fill és responsable de lamort de 27 persones, incloent-hi la seva pròpia mare. En una declaració difosa a la premsa, Peter Lanza ha afirmat que la seva família està "afligida juntament amb tots els afectats per aquestaenorme tragèdia".

"Estem en un estat d'incredulitat", ha afegit Lanza. El seu fill petit, Adam, de 20 anysAdam, va matar la seva mare amb una de les sis armes que ella posseïa i a continuació es va dirigir a l'escola, onva assassinar 20 nens i 6 adults abans de suïcidar-seva assassinar 20 nens . Lanza ha dit que ha cooperat "plenament" amb els investigadors i que ho seguirà fent en el futur. "Estem afligits i intentant trobar sentit al que ha passat", ha acabat.

Notícies relacionades

Segons han informat els mitjans locals,Peter i Nancy Lanza es van divorciar fa uns 10 anys (un fet que, segons diuen alguns veïns, va afectar els dos fills de la parella) i posteriorment ell es va casar en segones núpcies, fa tres anys.

Lanza treballa al departament d'administració d'una gran empresa i el seu fill gran, Ryan, de 24 anys, a Hoboken (Nova Jersey). El germà de Nancy Lanza, James Champion, que és un agent de la policia estatal deConnecticut, ha afirmat a través d'un comunicat que "tota la família està traumatitzada".