ELS TRACTES DE L'ESTRELLA CON EL NARCO FUGADO
Kate del Castillo sobre el 'Chapo Guzmán': "Em travessava amb la mirada"
L'actriu assenyala que volia rescabalar les víctimes del crim organitzat amb la pel·lícula sobre la seva vida
L'actriu Kate del Castillo li va dir a Joaquín "el Chapo" Guzmán, en la seva única trobada en persona, que la pel·lícula que rodaria sobre la vida del capo també serviria per reparar el mal a les víctimes del crim organitzat, segons un article escrit per l'artista i publicat aquest diumenge a la revista 'Proceso'. En el text, l'actriu assenyala: "Ell em travessava amb la mirada. Jo em sentia morir".
«El nostre projecte també servirà per rescabalar d’alguna manera les víctimes del crim organitzat, amic. ¿Com ho veus?», va preguntar l’actriu al líder del càrtel de Sinaloa en la trobada del 2 d’octubre a prop de Cosalá, al nord-oest de Mèxic.
En una llarga carta publicada al setmanari, Del Castillo va precisar que davant aquesta pregunta el narcotraficant va respondre: «Amiga, tens un gran cor, això em sembla molt bé». En aquella mateixa conversa, a soles (sense la presència de l’actor Sean Penn ni els productors que van viatjar amb ella), Del Castillo va demanar al capo que no s’oblidés del que li havia demanat via Twitter el 2012: «Tu pots fer el bé, ets un home poderós», li va dir a El Chapo .
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi