SALA RENOVADA
Un concert de Sting reobre la discoteca Bataclan de París
Els beneficis es destinaran a dues associacions d'ajuda a les víctimes dels atemptats gihadistes
La sala de concerts Bataclan, on el 13 de novembre de l'any passat van morir 90 persones durant l'onada d'atacs gihadistes a París, reobre aquest dissabte totalment renovada amb un concert de Sting. Les entrades es van esgotar ràpidament.
"Un any després dels atacs, França i tot el món veurà que el Bataclan torna a viure", ha declarat Jérôme Langlet, el cap de l'empresa propietària.
Està previst que l'exlíder i vocalista de The Police surti a l'escenari cap a les nou del vespre i que pronunciï en francès unes paraules en homenatge a les víctimes.
Els 1.000 seients subhastats dimarts es van vendre en menys de 30 minuts. La sala té una capacitat per a 1.497 persones, però s'han reservat diverses entrades per a familiars de les víctimes.
Sting no rebrà cap pagament pel seu concert al Bataclan, sinó que seran dues associacions representants de les víctimes -Life for Paris i 13 Novembre: Fraternité Verité- les que recolliran els beneficis. El cantant britànic, de 65 anys, que va actuar a Bataclan amb The Police en un memorable concert el 23 d'abril de 1979, s'ha compromès a "respectar la memòria dels que van morir."
A més, diumenge també hi haurà al mateix escenari una cerimònia d'homenatge en què participaran els Eagles of Death Metal, la banda nord-americana que tocava aquella tràgica nit, que també va passar per la sala Apolo de Barcelona el setembre passat.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any