NOU ESCÀNDOL
'Charlie Hebdo', acusat de sexista i misogin per riure's de l'edat de Brigitte Macron
El dibuix, que ha sigut qüestionat per molts usuaris pel seu mal gust, mostra la dona del nou president embarassada sota la frase: "¡Farà miracles!"

charlie
La publicació satírica francesa Charlie Hebdo, ha creat una nova polèmica amb la seva caricatura d'una Brigitte Macron embarassada acompanyada de la frase "¡Farà miracles!".
"Detestable", "sexista", "misògina" o "de mal gust" són només alguns dels adjectius utilitzats pels molts internautes per criticar l'última portada de Charlie Hebdo. La revista satírica, que no ha esperat gaire des de l'elecció del nou president de França per ficar-se amb ell, ha ridiculitzat la primera dama francesa per la seva edat amb una imatge en què Macron li toca la panxa.
Notícies relacionadesLa publicació a Facebook de la caricatura ha provocat reaccions de tot tipus. "Aquesta setmana, Charlie avisa que tot és possible en els pròxims cinc anys", escriu la revista en el seu perfil fent referència a les futures mesures que prendrà el president i al fictici embaràs de la seva dona, 24 anys més gran que ell.
"Sempre tan estúpid i sexista, Charlie Hebdo", es queixa una usuària de Twitter. "Charlie Hebdo és una publicació sexista i inútil de nou", es lamenta un altre usuari a la mateixa xarxa social. Com ells, centenars de francesos s'han posat les mans al cap pel mal gust de la caricatura de la revista satírica.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Aquesta és la ciutat on millor es menja d'Espanya, segons Dabiz Muñoz
- Vins Mas Pòlit celebra els seus 450 anys d'història lligats al vi i a l'Empordà
- Televisió ‘Les tortugues ninja’ tornaran l'11 d'abril a 3Cat 30 anys després
- DAVANT DEL COMITÈ DE COMPETICIÓ L’Osasuna presenta recurs per «alineació indeguda» d’Iñigo Martínez amb el Barça
- Mobilitat ferroviària Una avaria deixa sense servei 140 quilòmetres i 26 estacions de la línia R3 de Rodalies durant tres hores