El moment en què la policia abat els tres terroristes de Londres, en vídeo
Els tres gihadistes van quedar estesos a terra als voltants del Borough Market
Els mitjans de comunicació britànics han divulgat un vídeo del moment en què diversos agents de la policia britànica abaten a trets els tres terroristes que dissabte van atemptar al pont de Londres i al Borough Market. Les imatges van ser captades per un circuit tancat de càmeres de seguretat.
La gravació, l'autenticitat de la qual ha sigut confirmada per la policia, va ser realitzada als voltants del Borough Market, on els tres gihadistes van apunyalar desenes de persones després d'atropellar-ne desenes més al pont de Londres a bord d'una furgoneta.
Les imatges capten el moment de l'arribada als voltants del Borough Market d'un cotxe de policia del qual baixen diversos agents i disparen als terroristes, que just abans havien apunyalat un transeünt al mig del carrer i havien intentat entrar en un restaurant on s'havien tancat diverses persones.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any