ATEMPTAT A LA PREMSA
Assassinat a Eslovàquia un periodista que investigava fraus fiscals
Els cadàvers del reporter i la seva nòvia han sigut trobats al seu domicili amb un tret al pit i el cap respectivament

zentauroepp42326946 epa4909 bratislava eslovaquia 26 02 2018 vista del tri180226213045 /
El periodista eslovac Jan Kuciak, de 27 anys, conegut per les seves investigacions sobre fraus fiscals a gran escala, ha sigut trobat mort aquest dilluns, amb la seva companya, a la seva vivenda de la localitat de Velka Maca, a uns 65 quilòmetres a l'est de Bratislava. Tots dos han estat assassinats.
Kuciak havia rebut un tret al pit mentre que a la seva companya li han disparat al cap. Segons el cap de la policia, Tibor Gaspar, el crim es va cometre entre dijous i diumenge.
Notícies relacionadesKuciak treballava al portal de notícies 'Aktuality.sk". Segons el mateix Gaspar, la policia està convençuda que l'homicidi està relacionat amb les investigacions del periodista, que havia rebut amenaces en diverses ocasions. Sovint posava a la diana empresaris vinculats al partit en el poder.
El president de la Comissió Europea, Jean-Claude Juncker, s'ha declarat commocionat i ha qualificat d'"acte repugnant" l'assassinat de la parella. Reporters sense Fronteres ha demanat que s'investigui el crim i "es castigui els autors d'aquest acte odiós".
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu