TRAGÈDIA
Un dels saharians morts en l'accident d'avió a Cuba tenia nacionalitat espanyola
L'home residia a l'illa i no estava registrat al Consolat

zentauroepp43410942 relatives of victims of the boeing 737 plane that crashed af180520125427 /
Un dels dos homes d’origen saharià morts en l’accident d’avió a Cuba l’accident d’avió a Cuba tenia la nacionalitat espanyola, segons han confirmat fonts del Ministeri d’Afers Estrangers.
L’home residia a l’illa amb documentació sahariana però també tenia passaport espanyol, encara que no estava registrat al Consolat, segons han explicat les mateixes fonts.
Notícies relacionadesEl ministre de Transport de Cuba, Adel Yzquierdo, ha confirmat 110 de morts i tres supervivents en l’accident aeri que va tenir lloc divendres després de l’enlairament d’un avió de l’Aeroport Internacional José Martí de l’Havana.
Entre els morts hi ha 55 dones, 55 homes i 5 de menors, i diversos estrangers confirmats: dos argentins, una mexicana i dos saharians residents a Cuba. El llistat oficial de passatgers serà publicat d’aquí a poques hores.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples