URGENT

zentauroepp46555923 this frame taken from video shows a scene of an explosion in190115142734 /
Atemptat gihadista en un complex hoteler de Nairobi | Última hora
Diversos individus han tirotejat els vianants i han deixat cotxes en flames
Un complex hoteler de luxe a Nairobi (Kenya) està sent escenari d’un tiroteig, registrat just després d’una forta explosió, segons informen els mitjans locals. El grup islamista Al-Shabab ha reivindicat l’acció.
L’explosió s’ha sentit des de l’oficina de l’agència AFP de Nairobi a més de 5 km de distància. De moment, es desconeix la naturalesa d’aquest atac, que ha deixat diversos cotxes en flames.
Notícies relacionadesTerroristes islamistes han atacat en altres ocasions la capital kenyana, com el 1998, quan Al-Qaida va assaltar l’ambaixada nord-americana i el 2013, quan la milícia islamista Al-Shabab va atacar un centre comercial, matant prop d’un centenar de persones de diferents nacionalitats.
Un agent de seguretat ha afirmat que ha vist com s’infiltrava el grup, al qual ha qualificat de "bandits". Les forces de l’ordre s’han desplaçat a la zona de l’explosió, entre ells efectius de la unitat antiterrorista.
VIDEO: Security officers at scene where explosion, gunshots were reported in Riverside, Westlands. pic.twitter.com/72Qkrikmsw
— Nairobi News (@Nairobi_News) 15 de enero de 2019
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- L’euroordre contra Puigdemont
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada