ENTREVISTA A LA CBS
Trump diu que enviar tropes a Veneçuela "és una opció"
Admet que ha rebutjat entrevistar-se amb Maduro perquè el procés està molt avançat

zentauroepp46796048 president donald trump walks on the tarmac of andrews air fo190203152229 /
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha afirmat que enviar tropes a Veneçuela "és una opció" i que ha rebutjat una petició de Nicolás Maduro per a una entrevista.
En una entrevista concedida al programa ‘Face the Nation’ de la cadena CBS, Trump, a preguntes de l’entrevistador, afirma que una intervenció militar en Veneçuela "realment és una cosa que està en... que és una opció".
El mandatari ha admès que Maduro li ha demanat una trobada que ell ha rebutjat. "Certament ha demanat una entrevista i l’he rebutjada perquè estem ja molt lluny en el procés", ha afirmat.
Notícies relacionadesLa intervenció militar a Veneçuela és una de les opcions estudiades des que va començar el pla dels EUA per enderrocar el Govern de Maduro en nom de la "fam" en la qual viuen els veneçolans. La intervenció ha sigut reclamada pel senador republicà Marco Rubio i altres veus de l’exili veneçolà.
Els EUA han retirat les seves tropes de Síria i preparen un replegament també en altres punts del món, com l’Afganistan. No obstant, preveu mantenir-les a l’Iraq, "per vigilar a l’Iran", va advertir Trump en el mateix programa.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- LA RESPOSTA ARBITRAL De Burgos Bengoetxea, l’àrbitre de la final de Copa, esclata a plorar: «És molt fotut que li diguin al teu fill que el seu pare és un lladre»
- Producció ambiciosa Un dia en el rodatge de ‘Ravalear’ (Max), la sèrie de Rodríguez i Lacuesta sobre família, cuina i els dilemes de la Barcelona actual: «És necessari que la ciutat es transformi, però ¿a quin preu?»