Assassinat un salesià espanyol a Burkina Faso
L'home va ser apunyalat en un centre Don Bosco per un antic empleat de la cuina

zentauroepp48207560 salesiano190518135712
Un capellà catòlic de la congregació delssalesians ha sigut assassinat en un centre salesià Don Bosco a la ciutat de Bobo Dioulasso, sud-oest de Burkina Faso. Els fets van passar divendres i l’agressor seria un antic cuiner que va treballar en la congregació que ja està sota custòdia policial.
"Els primers indicis de la investigació revelen que aquest acte estaria lligat a un acomiadament que (el cuiner) considerava abusiu", va detallar el Ministeri de Comunicació en un comunicat. El presumpte agressor es troba sota custòdia policial. El sacerdot assassinat és el pare Fernando Hernández, de 60 anys i originari de Ledesma (Salamanca) i va ser apunyalat a les 12 del migdia durant el dinar.
Un altre capellà d’origen togolès va resultar ferit en l’incident. Un grup d’estudiants del centre Don Bosco van intentar linxar l’agressor durant l’atac.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen