PRÒXIM ORIENT
L'Unicef denuncia les males condicions de vida dels nens de Síria
Més de 6.500 nens fugen al dia del nord-oest país per la precària situació

zentauroepp50505812 refugiada191022142239 /
Una vegada més l’Unicef va alçar la veu i va indicar que la situació que es viu a Síria, especialment a la zona nord-oest, és preocupant per als nens i les dones, ja que molts tan hagut de ser deixat casa seva per sobreviure en un altre tipus de llocs.
«1,2 milions de nens viuen en una situació de necessitat urgent. Els aliments, l’aigua i les medicines són molt escassos», així com altres recursos, com llum, aigua, o una vivenda digna. «Molts d’altres, simplement, viuen al ras, a llocs com parcs, suportant intenses pluges i un fred glaçador».
Múltiples desplaçaments
Notícies relacionadesEs calcula que més de 6.500 nens al dia fugen del nord-oest de Síria, específicament d’Idlib on, dels 900 nens que van morir l’any passat, el 75 per cent van perdre la vida en aquesta localitat.
«A Idlib, on més de les tres quartes parts de la població necessitada són dones i nens, moltes famílies han patit múltiples desplaçaments i estan cada vegada més desesperats, sense manera d’escapar de la violència d’una forma segura».
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Tall elèctric massiu ¿Quines zones de Catalunya s'han vist afectades per l'apagada de llum?
- Talls de llum a tota Espanya Sánchez es desplaça al centre de control de Red Eléctrica per conèixer els detalls de l'apagada
- A les 14 hores Illa convoca un comitè de crisi a la Generalitat davant l'apagada elèctrica
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Fotografia del moment Illa i Collboni, afectats per l'apagada elèctrica durant la visita a unes obres a L'Hospitalet