VIOLÈNCIA A EUROPA
Un mort en un atac amb arma blanca en una escola d'Eslovàquia
L'agressor, que ha ferit quatre persones, és un noi de 22 anys

zentauroepp53722842 slovakia200611132639 /
Una persona ha mort i quatre més han resultat ferides en un atac ocorregut aquest dijous en una escola de primària a la localitat de Vrutky, al nord d’Eslovàquia, segons ha informat la policia, que, a més, ha donat compte que ja ha abatut l’agressor.
El mort, segons ha explicat la policia eslovaca a Facebook, és un adult, mentre que entre els quatre ferits hi ha dos nens. Tots ells han sigut traslladats a l’hospital.
Notícies relacionadesL’autor és un noi de 22 anys i resident a la localitat veïna de Martin que ha mort pels trets rebuts durant l’actuació policial. Segons la policia, «la situació està controlada».
Segons Ràdio Eslovàquia Internacional, l’agressor portava una arma blanca i el mort seria el subdirector del centre. De moment, no hi ha detalls sobre els motius que han motivat el succés.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat