Disculpes a Twitter
Dimiteix el portaveu de la Casa Blanca que va amenaçar de «destruir» una periodista
TJ Ducklo ha presentat la seva renúncia després que arremetés amb frases misògines contra una informadora que li va fer diverses preguntes sobre la seva vida personal i la seva suposada relació amb una periodista

El portaveu de la Casa Blanca TJ Ducklo ha renunciat al seu càrrec aquest dissabte després d’una discussió amb els dirigents de l’equip de comunicació de la Casa Blanca després d’haver sigut suspès per amenaçar de «destruir» una periodista del portal ‘Politico’. Ella li havia fet preguntes sobre la seva vida personal, concretament sobre una suposada relació amb una altra periodista que cobria l’actualitat política.
Ducklo, que prèviament havia sigut suspès de sou una setmana, ha publicat un comunicat en què diu: «No hi ha paraules per expressar el meu penediment, la meva vergonya i el meu disgust pel meu comportament».
«Vaig utilitzar un llenguatge que cap dona ha de sentir de ningú [...] Estic desolat per haver avergonyit i decebut els meus companys a la Casa Blanca i el president Biden», diu el comunicat publicat en el seu compte de Twitter.
My statement on resigning from the White House. pic.twitter.com/3Jpiiv75vB
— TJ Ducklo (@TDucklo) 14 de febrero de 2021
La secretària de premsa de la Casa Blanca, Jen Psaki, havia informat prèviament que Ducklo ja s’ha disculpat amb la periodista, Tara Palmeri, fet que no va impedir que creixessin les crítiques per la lleugeresa del càstig.
El president nord-americà, Joe Biden, havia promès que destituiria «a l’acte» qualsevol càrrec que faltés al respecte durant l’exercici de les seves funcions.
Notícies relacionades«Et destruiré», va etzibar Ducklo a Palmeri en una conversa telefònica airejada per la revista ‘Vanity Fair’, que informa d’altres frases misògines i ofensives. Palmeri estava investigant la relació de Ducklo amb Alexi McCammond, corresponsal del portal ‘Axios’ per a la campanya electoral de Biden.
Segons fonts de la CNN, la renúncia s’ha produït després que diversos treballadors d’alt rang de la Casa Blanca consideressin insuficient el càstig imposat per l’equip de premsa a Ducklo.
- Tecnologia Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Política Agrícola Comuna Promoció del sense alcohol i intervenció del mercat: la recepta de Brussel·les contra la crisi del vi
- Noves mesures després de la dana El Govern restringirà els permisos per construir en zones inundables i reforçarà el que ja està edificat
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- Tribunals El TSJC proposa l'indult parcial per a Laura Borràs perquè no ingressi a presó