Crisi al regne
El príncep jordà Hamza rebutja acatar la prohibició de sortir de casa i comunicar-se
El germanastre d’Abdullah II està acusat de participar en un complot per «desestabilitzar» el país

Aquest dilluns el príncep jordà Hamza, acusat d’haver conspirat contra el seu germanastre, Abdullah II, rei de Jordània, va afirmar que no acatarà la prohibició de sortir del seu domicili que li va transmetre en la vigília el cap d’Estat Major jordà.
«Per descomptat que no acataré [les ordres del cap d’Estat Major, el general Youssef Huneiti] quan em diu que no estic autoritzat a sortir, tuitejar, comunicar-me amb la gent i que només se’m permet veure la meva família», va dir el príncep Hamza en una conversa telefònica difosa a través de Twitter.
Notícies relacionadesDiumenge, les autoritats jordanes van afirmar que van desmantellar un complot per «desestabilitzar» el regne, en què hi havia implicat el príncep Hamza, germanastre del rei Abdullah, i que van arrestar diversos sospitosos.
Diumenge el vice-primer ministre jordà Ayman Safadi va afirmar que els serveis de seguretat «havien seguit durant un llarg període les activitats i els moviments del príncep Hamza, de Sharif Hasan Ben Zaid i de Basem Awadullah [antic assessor del rei] i altres persones contra la seguretat i l’estabilitat de la pàtria».
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu