Escàndol a Downing Street
VÍDEO | Un diputat britànic es posa a plorar explicant com la seva sogra va morir sola mentre Johnson assistia a festes il·legals
Johnson ha demanat disculpes de nou als ciutadans per una altra festa a la residència oficial en ple confinament

El diputat britànic Jim Shannon ha protagonitzat aquest dimecres una emotiva escena al Parlament del Regne Unit. El seu relat l’ha fet esclafir a plorar al recordar com la seva sogra va morir sola sense rebre visites dels familiars per covid durant un dels múltiples confinaments decretats al Regne Unit. Shannon ha explicat aquesta història a la seu parlamentària després de conèixer-se una nova festa il·legal a la qual va assistir el primer ministre britànic, Boris Johnson.
Amb aquesta última filtració, són ja prop d’una desena de celebracions les que han sortit a la llum i sacsegen el panorama polític, en què Johnson i el seu Govern han reduït els nivells de credibilitat i confiança dels ciutadans a mínims històrics.
DUP MP Jim Shannon breaks down in the Commons as he describes how his mother in law died alone pic.twitter.com/9ZYY0sow99
— Rachel Wearmouth (@REWearmouth) 11 de enero de 2022
Des de la primera filtració s’han obert diverses investigacions que de moment s’han cobrat diverses dimissions al si del Govern conservador, no obstant, Johnson es manté en el seu càrrec després d’haver demanat disculpes als ciutadans.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Projecte audiovisual El nou canal de TVE en català començarà a emetre l’11 de setembre
- Debut apoteòsic del ‘protegit’
- Marc Márquez cau i cedeix a Àlex el testimoni en el Mundial
- «Si veus aquest Barça és l’ADN Flick»