Una altra tràgica història
Vídeo | L’agònic rescat d’un noi de 17 anys a un nadó al Mediterrani

Un noi togolès de 17 anys va aconseguir salvar la vida d’un nadó de quatre mesos durant un naufragi davant les costes de Líbia, en aigües italianes. Va ser un rescat agònic en què van morir diverses persones. El noi va perdre diversos amics durant el naufragi i es van viure moments difícils fins que van arribar els equips de rescat. Va passar el 27 de juny, però fins ara no han sortit a la llum les imatges del tràgic moment.
Esta es la trágica historia detrás de la foto de este #bebé rescatado de un #naufragio en el mar Mediterráneo. El fotoperiodista Michael Bunel estaba a bordo del barco de Médicos Sin Fronteras en el lugar. Para Brut, @michaelbunel nos cuenta cómo vivieron ese momento. pic.twitter.com/HfHdz4I8XK
— Brut España (@Brut_ES) 4 de julio de 2022
La precària embarcació en la qual viatjaven un grup d’immigrants va naufragar davant les costes de Líbia, i quan va arribar l’equip de rescat de Metges sense Fronteres (MSF), molts ja eren a l’aigua. Els rescatats van anar pujant un a un a la llanxa salvavides, i uns metres més enllà hi havia, sobre una taula, entre diverses persones, un nadó immòbil a l’espatlla de la seva mare. Va ser quan el noi de Togo va poder salvar la vida al nadó al col·locar-lo a les seves espatlles.
Notícies relacionadesLe 27 juin, les équipes #msf du #GeoBarents ont secouru 71 personnes en Méditerranée centrale. 22 personnes sont portées disparues. 1 femme enceinte est décédée à bord du bateau malgré les efforts de l’équipe médicale. Un drame de plus. pic.twitter.com/OMozalhYPd
— michael bunel (@michaelbunel) 30 de junio de 2022
Segons va indicar el reporter que va poder presenciar el moment i que va captar les imatges, el fotoperiodista Michael Bunel, l’angoixa surava en l’ambient. Després d’uns segons de massatge cardíac, el nadó va reaccionar i es va posar a plorar.
En total, l’oenagé va poder rescatar 71 persones, mentre que calculen que hi hauria 30 desapareguts en alta mar.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu