Impacte econòmic
Aquestes són les marques que han de canviar les seves etiquetes després de la mort d’Isabel II
Fins a 600 productes hauran de modificar la seva presentació ta causa del relleu al tron britànic
A1-140701774.jpg /
La mort de la reina Isabel II ha tingut una dimensió que transcendeix l’empremta política, tenint repercussió en l’àmbit cultural i l’econòmic, ja que tindrà conseqüències a nivell comercial per a més de 600 marques davant el nomenament de Carles III com a successor al tron de la morta sobirana.
Coca-Cola, Nestlé, Unilever, Gordon’s, Heinz, British Sugar i un llarg etcètera, fins a superar les 600 marques comercials s’han vist afectades per la defunció de la monarca i hauran de modificar la imatge del seu etiquetatge ja que són oficialment reconegudes com a proveïdores de la Casa Reial britànica a través del segell reial Royal Warrant of Appointment.
Es tracta de marques de confiança i consum habitual dels membres de la família reial britànica, un fet que la firma pot ressaltar en el seu etiquetatge durant un període de cinc anys renovables, com a reconeixement del palau de Buckingham. L’associació no està integrada a l’entramat de la Família Reial britànica i la seva comesa és la de vetllar per l’aplicació de les regles del Lord Chamberlain, que determinen la cèdula reial.
- Dos clubs de BCN repeteixen al top 10 mundial del 2024
- El jesuïta Peris, davant el jutge per la denúncia d’un abús no prescrit
- Tres hores que van canviar el Barça
- Dos milions de catalans es beneficiaran de la llei de salut bucodental
- El Govern agilitzarà els 10 tràmits ‘online’ més utilitzats per a la sol·licitud d’ajudes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia