Impacte econòmic

Aquestes són les marques que han de canviar les seves etiquetes després de la mort d’Isabel II

Fins a 600 productes hauran de modificar la seva presentació ta causa del relleu al tron britànic

A1-140701774.jpg

A1-140701774.jpg / TOLGA AKMEN (AFP)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La mort de la reina Isabel II ha tingut una dimensió que transcendeix l’empremta política, tenint repercussió en l’àmbit cultural i l’econòmic, ja que tindrà conseqüències a nivell comercial per a més de 600 marques davant el nomenament de Carles III com a successor al tron de la morta sobirana.

Notícies relacionades

Coca-Cola, Nestlé, Unilever, Gordon’s, Heinz, British Sugar i un llarg etcètera, fins a superar les 600 marques comercials s’han vist afectades per la defunció de la monarca i hauran de modificar la imatge del seu etiquetatge ja que són oficialment reconegudes com a proveïdores de la Casa Reial britànica a través del segell reial Royal Warrant of Appointment. 

Es tracta de marques de confiança i consum habitual dels membres de la família reial britànica, un fet que la firma pot ressaltar en el seu etiquetatge durant un període de cinc anys renovables, com a reconeixement del palau de Buckingham. L’associació no està integrada a l’entramat de la Família Reial britànica i la seva comesa és la de vetllar per l’aplicació de les regles del Lord Chamberlain, que determinen la cèdula reial.