Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: el relat de Vargas Llosa que s’interpreta com a clau en la seva ruptura amb la Preysler

El suplement cultural ‘abril’, que apareix cada setmana juntament amb EL PERIÓDICO incorpora avui dijous un resum del relat ‘Los vientos’, un original escrit per Mario Vargas Llosa l’any 2020.
Després de vuit anys de relació entre l’autor peruà amb la que era la seva parella oficiosa, Isabel Preysler, alguns rumors apunten a ‘Los vientos’ com una declaració pública de desamor entre tots dos. Comentem el tema amb el director d’‘abril’, Àlex Salmon.
Notícies relacionadesOn es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe