Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: Irlanda del Nord: 25 anys després hi ha pau, però no reconciliació
Un quart de segle després de la firma del tractat de pau, les ferides del conflicte continuen sent visibles a Irlanda del Nord. Ja no hi ha atemptats diàriament com abans, però tampoc reconciliació entre catòlics i protestants.
¿Com es fa per girar full a tres dècades de bombes, tirotejos, barris incendiats i segregació social? Ens ho explica el periodista Juan Fernández, enviat especial d’EL PERIÓDICO a Belfast.
Notícies relacionadesOn es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Atac al Memorial de l’Holocaust L’home que va apunyalar un turista espanyol a Berlín és un refugiat sirià de 19 anys
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Relacions Govern-ERC Illa i Junqueras es reuneixen per primera vegada i donen aire a la legislatura a Catalunya