Un altre vídeo mostra el Dalai-lama acariciant una nena
El Dalai-lama es disculpa després de demanar a un nen que «llepi la seva llengua»

Després del polèmic vídeo en què es veu el Dalai-lama besant un nen a la boca i demanant-li que li llepi la llengua, han sortit a la llum altres imatges en què es veu el líder espiritual acariciant contínuament el braç d’una nena asseguda al seu costat. Unes imatges molt polèmiques que han revolucionat Twitter i han generat tota mena de crítiques, moltes de les quals acusant el Dalai-lama de «sentir atracció pels nens».
💢 Difunden nuevo video de Dalai Lama, ahora aparece acariciando el brazo de una niña. Esto ha generado gran crítica y lo señalan de “sentir atracción por los niños”.pic.twitter.com/kjTLZ5smLD
— Luis Gabriel Velázquez (@soyluisgabriel1) 19 de abril de 2023
Fins ara es desconeix de quan és el vídeo amb la nena, tampoc se sap on va ser.
Una altra de les imatges que s’estan recollint després de la polèmica és el moment incòmode amb Lady Gaga, el 2016, quan el líder budista sembla que grapeja l’actriu i cantant durant una conferència sobre salut mental a Indiana, cosa que va generar una enèrgica condemna per part dels que ho van presenciar.
Me he quedado sin palabras pero ¿qué le parece?😕🤷🙃 🆕📰🎥Un nuevo vídeo del Dalai Lama #DalaiLama y Lady Gaga muestra al líder espiritual, que actualmente se enfrenta a las críticas por un incidente con un niño, haciendo cosquillas y tocando las piernas de Lady Gaga hasta que… pic.twitter.com/3Y1cutPkKA
— iglesia.com (@iglesia_com) 13 de abril de 2023
Sobre aquestes últimes polèmiques, precisament aquest diumenge el president de la Casa Tíbet de Barcelona, Thubten Wangchen, ha expressat el seu suport al Dalai-lama i atribueix les crítiques als «interessos» d’«alguns països» per «difamar i malmetre» la imatge del líder espiritual.
En un vídeo difós al canal de Youtube de Casa Tíbet, Wangchen afirma que la polèmica s’ha generat per «difamar el Dalai-lama» i «destruir una persona mundialment reconeguda com a home de la pau».
Segons Wangchen, es tractava d’«una broma innocent» del Dalai-lama, i els pares del nen estan «molt contents» que el seu fill l’hagi pogut conèixer. Aquest fragment, en concret, estaria «tret de context», segons el president de la Casa Tíbet.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Programa de celebració Badia apel·la a la memòria històrica per celebrar els seus 50 anys de vida
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros