22 morts en l’incendi en una fàbrica de bateries de liti a Corea del Sud

El presidente del Corea de Sur Yoon Suk Yeol visita el lugar del incendio /
L’explosió encadenada de bateries de liti en una fàbrica de Hwaseong, ciutat sud-coreana a 45 minuts de Seül i que pertany a Aricell, un dels principals fabricants de bateries de liti, va deixar 22 morts, emigrants xinesos majoritàriament, en un dels pitjors accidents registrats al país asiàtic. La tragèdia es va gestar a la segona planta de l’edifici cap a les 10.30, quan els treballadors empaquetaven les bateries i una d’aquestes va explotar, cosa que va desencadenar una reacció en cadena i va generar un incendi que els bombers van trigar més de cinc hores a sufocar. Més d’un centenar de persones estaven treballant a la fàbrica en el moment de l’accident.
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Reunió del Govern Dimiteix el delegat a Perpinyà que va qüestionar el terme ‘Catalunya Nord’ i el rellevarà un exalcalde de Junts
- Turisme Els jubilats amb les pensions més baixes podran viatjar amb l’Imserso per una tarifa plana de 50 euros
- Relació entre empresa i societat La pime, el 99,8% del teixit empresarial, reclama més atenció pel seu pes i impacte local.
- El repte de les empreses: generar riquesa, però també guanyar reconeixement
- Efecte en cadena Els grans grups empresarials subratllen el seu paper com a motor econòmic i social
- Aigües de Barcelona i la seva aposta per la sostenibilitat