Itàlia
Meloni inicia una segona deportació de migrants a Albània

El centre d’identificació i expulsió italià de Gjadër, ubicat al nord d’Albània i actualment amb capacitat per allotjar 400 persones, rebrà pròximament vuit migrants rescatats aquesta setmana al Mediterrani.
Els nous afectats pel segon intent de deportació de migrants del Govern de Giorgia Meloni —amb l’objectiu de processar sol·licituds d’asil fora de l’EU- són un nimi grup dels més de 1.500 nàufrags arribats a costes italianes entre dilluns i dimecres passat i ha tornat a encendre la metxa de les polèmiques al voltant del controvertit i costós pla de la primera ministra italiana.
Temes:
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims