Futbol
Pedri, Èric García i Mingueza entren a la llista d’absoluta per als Jocs
Luis de la Fuente convoca sis jugadors de l’absoluta més Asensio i Ceballos en un grup de màxim nivell

Luis de la Fuente /
Luis de la Fuente, seleccionador olímpic espanyol, va donar aquest dimarts la llista de 22 de convocats, 18 més quatre suplents, que inclou tres jugadors blaugrana (Pedri, Èric García i Mingueza), dos de l’Espanyol (Óscar Gil, Javi Puado) sis jugadors de l’absoluta que estan disputant l’Eurocopa 2020 i dos reforços de primer nivell com Marco Asensio, després de renunciar a l’Europeu sub-21 el 2019 que va donar el bitllet als Jocs Olímpics, i Dani Ceballos. Unai Simón, Èric García, Pau Torres, Pedri, Dani Olmo i Mikel Oyarzabal són els jugadors de l’absoluta que enganxaran la disputa de l’Eurocopa amb la concentració de la selecció espanyola olímpica.
🚨 OFICIAL | ¡¡¡ESTA ES NUESTRA SELECCIÓN OLÍMPICA!!!
— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) 29 de junio de 2021
👥 22 jugadores conforman la lista de Luis de la Fuente para disputar los Juegos Olímpicos de #Tokyo2020.
🌟 ¡¡Llegó la hora de soñar en grande!!#SomosEspaña pic.twitter.com/hFKgHC8jRe
Els seleccionats quedaran concentrats el dia 30 i l’endemà s’exercitaran a les instal·lacions de la Ciutat del Futbol, abans de desplaçar-se a la localitat alacantina de Benidorm, on realitzaran la preparació prèvia als Jocs fins que viatgin al Japó el 13 de juliol.
Llista de 18 convocats
Porters: Unai Simón (Athletic Club), Álvaro Fernández (Osca), Álex Domínguez (UD Las Palmas).
Defenses: Óscar Mingueza (Barcelona), Jesús Vallejo (Reial Madrid), Èric García (Barcelona), Pau Torres (Vila-real), Óscar Gil (Espanyol), Marc Cucurella (Getafe), Juan Miranda (Betis).
Centrecampistes: Jon Moncayola (Osasuna), Martín Zubimendi (Reial Societat), Dani Ceballos (Betis), Mikel Merino (Reial Societat), Carlos Soler (València), Pedri (Barcelona).
Davanters: Bryan Gil (Sevilla), Marco Asensio (Reial Madrid), Dani Olmo (Leipzig), Mikel Oyarzabal (Reial Societat), Rafa Mir (Wolverhampton), Javi Puado (Espanyol).
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- FUTBOL Gerard Piqué declararà com a investigat el 14 de març per la seva mediació a la Supercopa d’Espanya a l’Aràbia Saudita
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV