LOTERIES DE CATALUNYA
Premis del sorteig de la Grossa de Nadal 2019
En aquesta edició es tornaran a repartir vuit premis principals
Per a la setena edició de la Grossa de Nadal que se celebra aquest dimarts, 31 de desembre, a les 12 h, s’ha fet una tirada xifrada en 50 milions d’euros, dels quals 45 milions s’han emès en paper i 5 milions, en digital (compra ‘online’ o terminal). La Grossa repartirà en total més de 30 milions d’euros en premis.
[Comprova si el teu número té premi a la Grossa 2019]
Vuit premis principals
Un any més, la Grossa de Nadal tornarà a repartir vuit premis principals de la següent manera:
Primer premi de 200.000 euros per butlleta.
Segon premi de 65.000 euros per butlleta.
Tercer premi de 30.000 euros per butlleta.
Dos quarts premis de 10.000 euros per butlleta.
Tres cinquens premis de 5.000 euros per butlleta.
Als premis principals s’hi han de sumar també els premis als acabaments dels 8 números guanyadors, així com el número anterior i posterior. En total, 850.000 bitllets podran tenir algun premi.
L’any passat, el primer premi de la Grossa de Nadal es va repartir entre tres poblacions catalanes: el Prat de Llobregat, Terrassa i Barcelona.
foto-grossa
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres
- Descarbonització Catalunya garantirà uns 1.400 milions d’euros en ajuts per comprar cotxes elèctrics i triplicar punts de recàrrega
- Predicció meteorològica Una massa d’aire polar portarà fred, pluja i neu a Catalunya a partir de divendres
- Ampolles de qualitat Els millors vins catalans per començar l'any: 4 negres i 1 rosat
- Detingut per fer-se passar per policia i agredir sexualment una dona a Manresa
- Ets classe mitjana-alta el 2025? Aquest hauria de ser el teu salari mínim
- Les files republicanes Tardà (ERC) aposta per un pacte de legislatura amb el PSC si es compleixen els acords
- Successos Cau la principal banda de lladres de joieries i immobiliàries de Catalunya pel mètode de l’oxitall
- Sector immobiliari ¿Qui és el propietari de la Casa Orsola?